22 Temmuz 2016 Cuma

ÇOK TEŞEKKÜRLER

                    Tüm dünya milletlerinden izleyicilerim var.Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Ama özellikle Rusya'dan ciddi sayıdaki izleyicilerime teşekkürler.Biliyorum ki Google translate yetersiz ama siz yine de beni sürekli izliyorsunuz.Rusça bilseydim spasiba demek isterdim sizin dilinizde.Sağolun,var olun.Sizin memleketinizde el sanatlarına büyük önem verildiğini biliyorum ve ben de bir çok Rus bloggerı özellikle de youtubberı izliyorum.Hepinizin eline yüreğine sağlık.


10 yorum:

Handan dedi ki...

Geçen gün benim blog da dolmuş Rusya'dan, hayırdır inşallah dedim :)

bücürükveben dedi ki...

Sevda'cığım, Rusya'dan Türk blogculara büyük ilgi var, benim de ikinci, bazen üçüncü (günlere, haftalara göre değişiyor)sıradaki izleyenlerim Rusya. Hazır sen teşekkür etmişken, izninle ben de edeyim. Teekkürler Rusya. :) Yalnız benim izlediğim sadece tek Rusça blog var. Başka yok:(
Sevgilerimle....

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Son olaylar yüzünden diyeceğim ama benim hep çoktu Tus izleyenim,zaten dikiş paylaşımlarımı okuyorlar.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bizi merak ediyorlar demek ki.El işlerine çok meraklılar ve çok becerikliler ama senin blogu da çok izlediklerine göre,yaşadığımız güncel olayları da merak ediyorlar anlaşılan.

Calimero dedi ki...

Evrense dildir sanat ve dikiş de bence bir dildir. Ne hoş evrensel takipçiler kazanmak... :)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Dünyayı ayakta turütan şey sanat bence,en anlaşamadığın insanla bile bir resimde,bir şiirde,bir şarkıda buluşuyorsun.Çok güzel ifade etmişsin Calimero 😍

cagla gormenoglu dedi ki...

Benimde Türkiyeden sonra en çok Rusya'dan okunmuşum burdan hepsine teşekkür ediyorum iyiki varlar ♥♥

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Bizim gibi süslü püslüler Çağlacığım,bu arada seni de sık sık izliyorum,yorum yapmıyorum diye okumuyorum sanma küçüğüm.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ben de çok seviyorum harika el işleri yapıyorlar özellikle de oyuncak alanın da takiplerim oluyor.
Sevgiler canımm

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Evet abla,özellikle kurdeleden çiçek,kurdele nakışı ve dekupaj,kanaviçe konusunda izliyorum ben de,süper fikirleri var.