28 Ağustos 2015 Cuma

ONLAR GAZOZ ŞİŞESİ GÖRÜYOR,BEN VAZO !!!!

                        Son hız boyamaya devam ediyorum.Migros'ta tesadüfen tanıştığım Beyoğlu Gazozu'nu içtikten sonra şişesine kıyamayıp atmayınca ve ben bundan bi'şey yaparım ki diye düşününce vazo fikri çıktı ortaya,


ama bunlar da kıyılacak gibi değil ki teyzeleri!!!!Üstündeki kabartma desenler oğluma Kız Kulesi'ni hatırlattı.Daha sonra üç tanesini hediye ettiğim komşum,sarı papatyam,Yasoşum; ''e,Galata Kulesi bunlar'' dedi.Sanırım Yasoşum haklı.
                  Gazozlar bir güzel içilip serinlendikten sonra,şişeleri yıkayıp etiketlerini temizledim.Daha sonra beyaz akrilik boya ile boyadım.Katlar arasında birer saat bekleyerek toplam üç kat boya yaptım.


Daha sonra peçetelerimden desen seçip şişelere göre kestim ve peçete dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.


Termosta çayım,malzemelerim ve ben....Aydınlık göründüğüne bakmayın,saat 06:30 suları.Ön plandaki üç şişe Yasoşum'a hediye gidecek o gün,içlerinde mavi olanı yeğenim Yiğit'e,o yüzden mavi.Peçeteleri yapıştırdıktan sonra bir saat kadar bekleyip,su bazlı yarı mat vernikle iki kat vernikledim.


Bunlar o gün yerine ulaştı.Dönüşte kendi vazolarımı da bitirdim.


  

Yine arka planda görünen kutu da eskiii bir promosyon kutusuydu.Onu da peçete dekupajla kapladım.




Bu arada tüm malzemelerimi http://www.meyrahobi.com adresinde satış yapan Meyra Hobi'den alıyorum.Bu işe ilk soyunduğumda malzemeleri nasıl ve neye göre seçeceğimi bile bilmiyordum.Sağolsunlar ilk siparişimi telefonla yapmıştım ve çok yardımcı olmuşlardı.Muhtemelen onlar hiçbir zaman farketmeyecekler ama ben yine de buradan teşekkür ediyorum.Biliyorsunuz reklam işlerini sevmiyorum ama hak edeni de ifşa etmek lazım,internetten malzeme alacaksanız şiddetle öneririm Meyra Hobi'yi.
            Bu çalışmalarımda kullandığım peçeteler ise Madame Coco'dan.Peçete dekupaj için ille de hobi marketlerde satılan dekupaj peçetelerini almanıza gerek yok.Normal peçete ile bir farkları yok sonuçta,dekupaj peçetelerinin tanesi 1,5 TL iken,Coco'dan aldığım bu peçetelerin poşeti 3-4 TL idi.Ancak pirinç dekupaj kağıdı almanızı şiddetle öneririm çünkü nerede kullanırsanız kullanın sonuç mükemmel oluyor.
             Beğenilerinize sunarım marifetli hanımlaaaarr.....









8 yorum:

Yelek dedi ki...

Gerçekten bu şişelere kıyılmazmış. Ama bunlar çok güzel olmuş. Bak daha yeni bitirdim mutfak dolaplarımı beni tekrar harekete geçirme. Gidicem migrostan alıcam 10 tane gazoz hepsini içecem bütün şişelerede basıcam puantiyeyi o olacak. :))))

Unknown dedi ki...

Valla süper olmuş. Elinize sağlık. On numara beş yıldız.Ben şimdi şu tarhana nasıl yapılıyor onu bir öğreneyim:)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Ahahahaaa,yakışıırrr!!!

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Teşekkür ederim Fatmanımcığım,bakın valla,atla deve değilki yapıverirsiniz.

Terzi Begum dedi ki...

Çok güzeller! Sevgiler...

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ellerıne saglık harıka omusss

Nuray dedi ki...

Sevdacığım ,ne güzel işler yapmışsın sen,bayıldım valla...Bu dekupaj işini ben de yapmak istiyorum,denedim ama peçete yırtıldı hemen ,artık senden inceliklerini öğrenirim,sen bu işte iyice ustalaşmışsın ...Ellerine sağlık canım :)

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Tüm yorumların için teşekkür ederim Nurayım,hoş geldin ayrıca.O zaman ayrıntılı bir yayın hazırlayayım.Ama biraz bekleteceğim çünkü biz de eve döndük ve temizlik beni bekliyor :((