5 Ağustos 2015 Çarşamba

AH DEKUPAJ VAH DEKUPAJ!

                       Epeydir evde var olan promosyon alüminyum tepsiyi gözüme kestirmiştim.Tablo mu yapsam ne yapsam derken kendiliğinden bir saate dönüşüverdi.Henüz mekanizmasını takamadım ama gelir gelmez takacağım.


Fotoda gördüğünüz üzere tepsiyi önce beyaz akrilik boyayla boyadım.Sonra da pirinç dekupaj kağıdıyla kapladım.


İşte sonuç böyle oldu.Daha önce İstanbul'dayken aldığım tahta tepsiyi de tabloya çevirmiştim,


O da böyle görünüyor.Evimizin huzur köşesinde de ikisi şöyle göründüler,


Bu arada ,balkonda da eşimle birlikte ayrı bir huzur köşesi oluşturma çalışmamız bitmek üzere.Orada kullanmak üzere de kahverengi çerçeveli bir saati,deniz temalı bir saate;yine eski bir alüminyum tepsiyi de yaz temalı bir panoya çevirdim.




Bu köşenin bitmiş halini de daha sonra paylaşacağım.Eski,kenarda köşede kalmış parçalar için bir fikir vermiş olayım sizlere de.Hepinize sağlıklı günler dilerim.Umarım beğenirsiniz :)










5 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

çok güzel olmuşlar, ellerinize sağlık :))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Çok teşekkür ederim.

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Tatil sana yaramis, koptun geliyorsun Sevda'm; :)) Huzur kosesinde huzur bulmus el emeklerin, yuzleri parlamis:)) Cilgin kadinsin vesselam, tencereler iyi saklansa bari :)))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Hihihiii,sağol Mevlüdem.Kız bak şimdi aklıma düşürdün,tencerelere de mi el atsam acıbaaa,hihihiii,anaaamm tutmayın beniii!!!

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Sssstttttt tencerelerden uzak dur, daha tarhana pisirmedik!!!! :)) Lazim olacak onlar bize, sen simdilik tavalarla idare et :)))))