13 Nisan 2015 Pazartesi

ELLİLER ESİNTİLİ GELİNLİĞİM

                 Diktim Diktim Giydim canım çılgındaşım Nuray hanımcığıma 50 lere ne derece tutkun olduğumu anlatabilmek için eskilerden bir iki foto paylaşıyorum.O derece tutkunum ki,gelinliğim bile 50 ler havasındaydı,karşı komşumla birlikte gece gündüz çalışıp dikmiştik bir haftada.Sarı renk de ayrı bir tutkudur bende ve gelinliğimin yakasındaki sarı çiçekler ve kapalıçarşıdan alıp gelin buketi haline getirdiğim sarı çiçekler......Fransız danteli ve kat kat tül eteğim.Belimde tülden bir drape ve ne yazık ki arkadan çekim yapılmamış,üç metre belden sarkan kuyruğum.Gelinlik kuyruklu değil yanlış anlaşılmasın,tıpkı bir Japon kuşağı gibi görünen belimdeki drapeli kuşağın üst kısmından bir çağlayan edasıyla süzülüp yerlere akan kuyruğum.Anneme evlenirlerken duvak alamamış babam,para yetmemiş,sadece bir taç takmış ve de annemin içinde ukte kalmış duvak.Ablam evlenirken de şu modern kısa duvaklardan takmıştı.Ben de dedim ki öyle bir duvak takayım ki,rahmetli leydi Diana'yı aratmasın.Böylelikle yere kadar uzanan bir duvağım ve onun altından metrelerce uzayan bir de duvak kuyruğum oldu. İşte böyle,



Ne yazık ki fotoğrafçı halt ederek kuyruğumu fotoşopla kesmiş,gerzek....



Tam görünüyor mu bilmiyorum ama ah o sarı çiçekler,


Bu arada ben bu fotolarda sonradan olma esmerim,yıllarca koyu saç takıntım vardı,neden bilmem,yani orjinalim kumral aslında :))
Saçlar eşimin dayısından topuz,makyaj gelinin kendi elinden çıkma,damatlık sonra da giyilebilecek türden seçilmiş biraz ekonomiye kaçılmış,bu iki genç çok aşık olmuş,her şeylerini kendileri yaparak evlenmişler,anne ve babalarına kuruş harcatmamışlar,sonra da Allah onlara bir kız bir erkek ikiz evlatlar vermiş,birken iki,ikiyken çok olmuşlar,olmayan her şeylerini çalışıp didinip oldurmuşlar.Onlar ermiş muratlarına ( ki damat beyin adı da Murat mış zaten ) sizler çıkın kerevetineeee.....




8 yorum:

Nuray dedi ki...

Ne güzel bir hikaye bu..aşk şahane bir şey ,.,belli ki yaşamınızın her bir parçasında el emekleriniz var, göz nurunuz var..Gözlerinizdeki huzur ,mutluluk belli oluyor..Gelinlik duruyor dur da eminim.. En güzeli de o zaten,kendi çabanla başarmak, o zaman her şeyin kıymeti daha iyi anlaşılıyor,biz de aynı şekilde bu günlere geldik...Bayıldım bu masumiyete,aşkınız daim olsun çocuklarınızla sağlık ve huzur içinde yaşayın bir ömür boyu,
,,

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Durmaz mı,ilk yıl dönümümüzde giymiştim,yirminci yıldönümümüzde tekrar giyeceğim.Çok sağol Nuray hanımcığım,hepimiz,herkes mutlu,huzurlu,sağlıklı olsun inşallah...

Terzi Begum dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir gelinlik, benim gelinliğim de bunun kolsuzuydu diyebilirim :) Hiç değişmemişsiniz, hala bu resimlerdeki gibisiniz! Mutluluğunuz ömür boyu sürsün...

hobimanik dedi ki...

Çok güzel bir aile olmuşsunuz Hep sağlıklı, mutlu ve huzurlu sevdiklerinizle olmanız dileğiyle...

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Teşekkür ederim Begümcüğüm,demek değişmemişim,çok tatlısın.Hepimizin mutluluğu ömür boyu sürsün inşallah.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Hobimanik,amin hepimize inşallah.

Adsız dedi ki...

Herşeyi kendinizin yapması çok daha güzel, güzel emekler... Allah mutluluğunuzu daim etsin. Bol ayakkabılı yıllar:))))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sağolun Nilgün hanımcığım,Allah bizi ayakkabılarımızdan ayırmasın ayrıca :))