18 Mart 2015 Çarşamba

CINDERELLA'NIN AYAKKABILARI

                           Nicedir aklımda olan bir projeyi daha bu gece hayata geçirdim.Benim ünlü dolap bekçilerimden biri daha gün ışığına kavuşmuş oldu böylece.Yıllardır ama gerçekten yıllardır giymediğim,atmaya da kıyamadığım ayakkabılarımı dönüştürdüm.Eminim sizin de dolabın en arka köşesine itilmiş bir çift ayakkabınız vardır.Bence bu dönüşümü siz de bir deneyin.
                           Gerekli malzemeler; bir çift ayakkabı,tutkal ve sim.Simi biraz büyük parçalı tercih ederseniz sonuç daha iyi olur bence.Ben iki türden de almıştım,istediğim rengi elde etmek için karıştırdım.Uygulama sırasında gördüm ki büyük parçalı sim hem daha rahat yapıştırılıyor hem de daha şık oluyor.


Öncelikle fırça yardımıyla tutkalı sürüyoruz


Küçük bölümler halinde sürmek lazım çünkü kuruyor ve simler yapışmıyor.Sonra üzerine bolca sim döküp elimizle hafifçe bastırıp fazlasını silkeliyoruz.



Bazı yerlere yapışmayabiliyor önemli değil,tüm ayakkabıyı kapladıktan sonra yapışmamış olan yerlere tekrar tutkal sürüp sim yapıştırabiliriz.Tutkal başlangıçta beyaz görünüyor ama kurudukça şeffaflaşıyor bu nedenle simin iyi yapışmadığı yerlere tutkal sürmekten korkmayın.ben malzemelerimi Meyra Hobi sitesinden ısmarladım ve yukarıdaki tutkalı aldım.Benim ayakkabım bantlı bir model olduğu için biraz uğraştırdı,eliniz çok yatkın değilse kapalı bir ayakkabıda deneyin derim.Uğraştırdı ama sonuç çok güzel oldu bence.Sanırım ilk düğünde bunları giyeceğim.






Işığa göre renk değiştirdiğini göstermek için koydum bu iki fotoyu.













5 yorum:

Suna Yağcı dedi ki...

müthişsiniz, ne diyeyim. Elinize sağlık.

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Sağol Sunam :)

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Bak yaa nasil kanima giriyorsunuz boyle? :))
Cok chic olmuslar, kiziniz hakli valla, ayakkabicilar gormesin:))

Dikiş Sevda’ sı dedi ki...

Heheheee,görevimiz misyonumuz kanınıza girmek efendim.Bunun için yayın yapıyoruz değil mi ama :))))

Mevlude Turk Topal dedi ki...

Cok hainsiniz ama :)))))