20 Ekim 2014 Pazartesi

Bugün sizlerle dekupaj yapıyoruz.Ben bu güzel hobiyi,internetten okuduklarımla öğrendim.Henüz acemiyim ama öğrenmeye devam ediyorum.Görünüşü nedeniyle kullanamadığım seramik bir kutuyu dönüştürdüm bugün.



 gördüğünüz gibi,kutunun kapağında reklam var.Daha önce yapma çiçek yapıştırarak gizlemiştim ancak temizleme sırasında zamanla koptu.Öncelikle bir bıçak ve biraz asetonla kapağı temizledim.Sonra da peçete seçip malzemelerimi hazırladım.

daha sonra peçetemin en üst katmanını ayırdım ve kapaktaki yazı peçeteden görün

üyor mu diye kontrol ettim.


gördüğünüz gibi yazı görünüyordu.Bu yüzden kapağı gelişigüzel boyadım.Bir saat bekledim ve ikinci katını attım.Fotoğrafta tek kat boya görülüyor.
ikinci kat boya da kuruduğunda peçetemi transfer tutkalıyla kapağa yapıştırdım.Bu işlemi yaparken ortadan kenarlara doğru nazikçe yapıştırırsanız sonuç güzel oluyor.Kapak şu anda böyle görünüyor.Yarın vernikleyip son halini paylaşacağım.Hepinize mutlu günler dilerim.

Hiç yorum yok: